środa, 27 marca 2013

Jaja z odzysku

Wczoraj mój dział innowacyjnych rozwiązań (dr Daria) wpadł na jaja ... tzn jaja wpadły jej w oko... w wielkim skrócie - otrzymałam wiadomość "coś dla ciebie" - a tam jaja ;)


I choć wcześniej miałam okazję podziwiać jaja innych, to z powodu braku własnych, nieozdobionych jaj, się za to nie zabierałam...

Na moje szczęście okazało się, że na strychu zalegają zeszłoroczne stare jaja ;) Podprowadzenie ich właścicielce zajęło chwilkę, zdobienie - trochę więcej. Aktualnie jaja wyglądają tak:








Całość wygląda nadal bardziej zimowo, niż wiosennie - ale zapewniam Was, że to są jajka Wielkanocne, a nie Bożonarodzeniowe ;)

Czas zabrać się za trzecie jajo ;) ...


8 komentarzy:

  1. Śliczne są te koralikowe zdobienia! Gratulacje, wyszły pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te koraliki były zaplatane bezpośrednio na jajku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to chyba sporo pracy, co? Swoją drogą to zazdroszczę takiej pomysłowości i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: