wtorek, 20 stycznia 2015

Baśniowy naszyjnik

Zrobiony specjalnie na kolejne wyzwanie Pomorskie Craftuje. Jeszcze trochę pozostaniemy w klimatach zimowych tym razem prosimy więc o zgłaszanie prac w bielach i szarościach.


http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-zainspiruj-sie-10.html

Zainspirowałam się na całego. Wyzwanie wzięłam na poważnie i postanowiłam, że zrobię coś nowego. W ten oto sposób powstał naszyjnik wykonany ściegiem cubic right-angle weave. Jeśli ten ścieg i Wam przypadł do gustu i chcielibyście sami go użyć w swojej pracy, a jeszcze go nie przerabialiście dajcie znać - postaram przygotować w najbliższym czasie tutka :)
 

Centralnym punktem naszyjnika jest opleciony kryształek. Nie jestem w stanie wybrać strony, która bardziej mi się podoba. Obie mają swój urok, choć tylko z jednej możemy podziwiać rivoli Swarovskiego 20mm. Druga została całkowicie wypleciona koralikami, co w mojej ocenie dodaje całości uroku i dzięki temu możemy dowolnie obracać naszyjnik uzyskując zgoła inny efekt :)



Całość wypleciona została z Trans Rainbow Black Diamond 8/o, Trans Rainbow Frosted Black Diamond 11/o, Metallic Nebula 15/o oraz Mangatama 3mm Metallic Nebula.


Przy okazji dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Miło mi również powitać nowych obserwatorów. Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich :)

I na koniec moja propozycja muzyczna na dzisiaj z repertuaru Florence & The Machine - What the water gave me


3 komentarze:

  1. Wspaniały klimatyczny naszyjnik!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :) No i zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)

      Usuń
  2. Jaki piękny naszyjnik :) Uwielbiam takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: