wtorek, 3 lutego 2015

Triangle i SuperDuo

Dzisiaj przedstawiam Wam bransoletkę wykonaną (częściowo)  z koralików triangle :) Pierwszy zamysł był zupełnie inny, ale w swoim niedopatrzeniu zamówiłam za mało koralików. Taki stan rzeczy utwierdza mnie w przekonaniu, że czas najwyższy na złożenie nowego zamówienia na koraliki :)))))


Kolory jak sami widzicie są bardzo MOJE :) Fiolety i granat, szarość i róż, a dokładniej - Triangle 6mm Cobalt Vega, SuperDuo Luster Metallic Pink, o8/o Opaque Frosted Lavender, 11/o Higher Metallic Grape, 11/o Metallic Silver Frosted Antique Silber oraz 15/o Gold Lustered Amethyst.

Po zakończeniu całości dość szybko przekonałam sama siebie, że w zupełności zasłużyłam, żeby zatrzymać ją dla siebie ;)

Przy okazji chciałabym również zaproponować Wam udział w aktualnych wyzwaniach blogowych na Pomorze Craftuje :)

Aktualne: 
http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-goscia-pc-wspomnienie.htmlhttp://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-zainspiruj-sie-10.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: