piątek, 3 kwietnia 2015

Bransoletka, bransoletka, bransoletka i ...bransoletka

Po raz kolejny mam dla was... to samo. Stwierdzam, że wkręciłam się w błędne koło własnego nałogu koralikowo – bransoletkowego. Dzisiaj więc bez wielkich uniesień. Przed Wami kilka nowości i jedna mała retrospekcja :).

Obie poniższe bransoletki zostały wykonane z użyciem wzoru o wdzięcznej nazwie Vipera berus czyt. żmija zygzakowata. Autora nie wspomnę, dodam jak znajdę.


Efekt? Jak dla mnie - pierwsza klasa :). Kolor jasny przepięknie komponuje się z ciemnym, a drobne romby dodają uroku. Kolory mało gadzie, więc całość spodobać się może nawet tym, którzy za gadzinami nie przepadają :).



Do zrobienia fioletowej użyłam Toho 11/o Opaque Jet, Silver Lined Frosted Crystal, Inside Color Crystal Rose Gold Lined, Gold Lustered Pale Wisteria na 12k w rzędzie.
 



Niebieska powstała z Toho 11/o Inside Color Lt Sapphire White Lined, Silver Lined Frosted Cobalt, Permanent Finish Galvanized Polaris i Silver Lined Milky White na 12k w rzędzie.

Następna w kolejce jest planowana w okolicach świąt Bożego Narodzenia niebieska wersja bransoletki z użyciem wzoru świątecznego, inspirowanego wzornictwem skandynawskim. Miałam wprowadzić zmiany, na szczęście takowe nie są konieczne. Dla tych, którzy sami chcieliby z niego skorzystać, wzór umieszczę za kilka dni w zakładce ze wzorami :).

Całość wykonana z Toho 11/o Silver Lined Frosted Cobalt, Opaque Rainbow Lt Beige oraz Higher Metallic Dragonfly na 15k w rzędzie.


Ostatnia na tapecie jest bransoletka, która tak naprawdę jest jedną z pierwszych. Wzór wpadł mi w oko na samym początku mojego koralikowania i nie mogłam się powstrzymać żeby jej nie zrobić. Na 12k w rzędzie, kolorów już nie wspomnę. Początkowo ukośnik mi nie szedł, nie wiedziałam również, że bransoletki ściegiem prostym na więcej niż 8k są problematyczne, a sznury mniej elastyczne niż te wykonane ukośnikiem. Mimo tej niewiedzy wszystko jest na swoim miejscu, koraliki się nie zapadają, a bransoletka nadaje się jak najbardziej do noszenia. To chyba jedyna, którą tą metodą wykonałam na 12k w rzędzie ;D.


Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji świąt Wielkanocnych. Niech te trzy dni upłyną w towarzystwie najbliższych! :)) 

http://manufakturanaskarpie.blogspot.com/2013/03/jaja-z-odzysku.html

 P.s Też macie problem z tytułami? :P Przydałby się jakiś generator :)))



2 komentarze:

  1. Faktycznie wzór "wężowy" pierwsza klasa. Jeszcze na takie bransoletki nie natknęłam się. Wszystkie robią wrażenie, te w tym poście i nie tylko :) Pozdrawiam serdecznie

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: